Admiterea în liceu și în învățâmântul profesional 2020-2021

Admiterea absolvenților clasei a VIII-a în învățământul liceal de stat în anul şcolar 2021 - 2022 se va desfășura potrivit cadrului normativ aprobat de Ministerul Educației, mai exact ordinul nr. 5.457/31.08.2020 privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2021-2022.

  

► Probele de aptitudini organizate pentru admiterea în anul școlar 2020-2021, în liceele vocaționale, se desfășoară în conformitate cu noua noua metodologie de organizare şi desfăşurare, disponibilă aici.

► Ordinul nr. 4.325/22.05.2020 aprobă modificarea şi completarea ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 5.087/2019 privind organizarea, desfăşurarea şi calendarul admiterii în învăţământul profesional de stat şi în învăţământul dual pentru anul şcolar 2020-2021

► Ordinul nr. 4326/22.05.2020 pentru completarea Metodologiei de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul profesional de stat, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice nr. 5.068/2016, pentru anul şcolar 2020-2021

Candidaţii care promovează, pe parcursul învățământului gimnazial, examene cu recunoaștere internațională pentru certificarea competențelor lingvistice în limbi străine pot solicita recunoașterea și echivalarea rezultatelor obținute la aceste examene cu proba de verificare a cunoștințelor de limbă modernă pentru admiterea în clasele a IX-a cu program bilingv de predare a unei limbi moderne de circulaţie internaţională.

Alte informații relevante:

Cadru normativ: 

 

 

 

 

Datele_de_contact_ale_Centrului_de_inscriere_admitere_liceu_2020.docx

Ghid_candidat.pdf                                           

Procedura_inscriere.pdf

Procedura_rromi.pdf

Procedura_alt_judet.pdf

Procedura_CES.pdf

     Date de contact admitere    0237260378   sau 0773340466

       e-mail       scoalanr2_marasesti@yahoo.com  , subiect   solicitare transmitere electronica Fisa de inscriere elev.....(numele si prenumele elevului)